dilluns, 19 de març del 2012

LA MOTO

19 de Març de 2012

Amb la Quima, la millor copilot del mon !!
Ja se que el blog es de caminades, però la meva afició a les dues rodes m'obliga a penjar articles sobre la bicicleta i una mica de moto, l'altre gran passió que tinc.
La MOTO, amb el concepte que sempre n'he tingut jo, es un plaer, conduint amb prudència permet viatjar gaudint de la llibertat increible que dona la moto, sentint les olors de cada zona, la temperatura del dia, el vent, etc.
M'he permès de penjar 4 minutets de moto, si us hi fixeu no fem imprudències, tot i així amb moto vas lleuger, és la grandesa d'aquesta bonica afició.

Amb la Vespa, anys 70
Amb la Ducati, anys 80 
Amb la Kawa 500 KLE
Enamorat de la Varadero 1000
Amb fred
Amb calor 
Amb la Quima, es un plaer !!
Aquesta filosofía m'ha permès fer molts km en moto, sol o acompanyat de la Quima, també gran aficionada a la moto, sense accidents de cap mena, i toco fusta !!. En aquest video vaig amb el Rafel, gran motard, i el meu fill Nil, fa poc s'ha comprat una Honda Deauville i va molt content !!


Amb Golwing 1800, a Collsuspina, el Rafel, en Nil i jo.
PRUDÈNCIA I GAS !!